FANDOM

Аспергер

Аспергер е синдром на умствено съвършенство в душата на някои специални хора.За разлика от обикновените хора, тези с Аспергер са много по-развити сетивно и умствено, макар и никой да не го разбира. Казват, че били много неспокойни, но това е само когато усетят, че нещо в плановете на другите не е наред.

Критики]

Повечeто обикновени хора във България си мислят,че Аспергер е най-опасната заразна болест на 21 век. Те са толкова наплашени от съвременната пропаганда, че едва ли не е развитие на раково заболяване. Разбира се всичко е заради пари и няма нищо толкова страшно само до тук. Това не е най-опасното увреждане, а най-голямата дилема, пред която ще се изправят мафиотите от Българското Народно събрание,които отдавна имат за цел да причислят всички хора с увреждания и бедни или бездомни в една обща категория-/ (предоставяне на фалшиви помощи,за да се крадат пари).Те ,мафиотите ,искат да печелят от бездействието на такива хора като ги заключват в санаториуми, болници и домове, където не биха имали никакво лично бъдещо и самостоятелно развитие. Я някой да избяга от санаториум, веднага ще обявят в медиите, че бил убиец, шизофреник и всичко, с което да се оправдаят по телевизията, сякаш е избягал най-опасният престъпник във България. Резултатът от всичко това ще доведе до още по-дълбока икономическа, социална и образователна криза. Ще започнат нови самоубийства, самозапалвания, а най-лошото е, че накрая ще останат само мафиотите и обикновени хора, които никога няма да проумеят истината,как може да се постигне успех за развитието на Държавата.

Протестиращи

От няколко Години се провеждат протести за промяна, която се случва толкова бавно, че много хора може и да не доживеят. А крайният резултат се очаква да е като с протестите за цената на токът,уж по-евтино пък на сметката днес пак 100 лева. Вероятно нищо значимо. Предполага се, че промените ще са основно в улеснение на обикновените хора, а не на тези с Аспергер. И цялото това влачене ще продължи още дълго.

А авторът на тази статия също е с Аспергер.